دعایی برای درمان بیماری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دعایی برای درمان بیماری
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 44
نویسنده : علی
    • 0
 

دعا برای شفای بیمار

دعا برای رفع بیماری

 دعا برای رفع درد و بیماری :

امام صادق (علیه السلام) فرمود: در تعقيب هر نماز دعايی است كه می‌خوانی پس اگر درد و بيماری داشتی، وقتی نمازت را تمام كردی، دستت را بر سجده گاهت بكش و اين دعا را بخوان. آن گاه هفت بار دستت را بر محل درد بكش و در آن حال بگو :

«يَا مَنْ كَبَسَ الاَْرْضَ عَلَی الْمَاءِ وَسَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَاخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الاَْسْمَاءِ، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بِي كَذَا وَكَذَا وَارْزُقْنِي كَذَا وَكَذَا وَعَافِنِي مِنْ كَذَا وَكَذَا».

«.. ای كسی كه زمين را روی آب گسترانيده و آن را پوشانده و هوا را با آسمان بربسته و مسدود نموده، نيكوترين صفات و نام‌ها را برای خويش برگزيده بر محمّد (صلی الله علیه وآله) و آل محمّد (صلی الله علیه وآله) درود فرست و با من چنين و چنان كن. ]خواسته ات را می‌گويی[ و مرا چنين و چنان ]و روزی‌ات را بخواه[ روزی ده و از فلان درد ]نام ببر [عافيت بخش».
 منبع : کافی ج 3 ص 344

     برای رفع سر درد :

اسحاق بن عمار می گوید : روزی خدمت امام عسگری علیه السلام بودم که یکی از برادران ما به آن حضرت شکایت کرد و گفت : ای پسر رسول خدا خانواده من بسیار به این درد دچار می شوند . حضرت پرسیدند : چه دردی ؟ عرض کرد : سر درد . حضرت فرمودند : ظرفی آب برگیر و این آیه را بر آن بخوان :
 
آیه 30 سوره انبیاء :

أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ
 
آنگاه آن را بنوش که به خواست خداوند دیگر زیان نخواهی دید .
  منبع : بحارالانوار ج 95 ص 51




:: برچسب‌ها: دعا ، درمان بیماری ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: